Omega 3 – ważne czy nie?


medyczna-marihuana-w-sloiku

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jest tak wielkie zainteresowanie wokół Omega 3? Czy jest to po prostu kolejny składnik odżywczy taki jak białko lub witamina C? Co to robi i jaki jest najlepszy sposób, aby uzyskać Omega 3 dla naszego organizmu?

Omega 3 jest wielonienasyconym kwasem tłuszczowym lub PUFA, który występuje naturalnie w postaci oleju w niektórych trawach, nasionach i roślinach wodnych. W 1981 roku zrozumiano, że Omega 3 i Omega 6 nie mogą być produkowane przez ludzki organizm, tak samo jak witamina C.

1. Nie możesz przetrwać bez nich.
2. Twój organizm nie może ich sam wyprodukować.
3. Musisz je dostarczyć z diety.

Jednocześnie okazało się, że kwasy omega łatwo ulegają uszkodzeniu pod wpływem ciepła, powietrza i światła, więc jeśli konsumujesz uszkodzone kwasy to nie tylko nie poprawiasz stanu swojego zdrowia, ale powodujesz, że on się pogarsza, ponieważ uszkodzone kwasy omega działają jak trucizna.
Jasne światła w supermarketach przyspieszają utlenianie tych kwasów. Dlatego producenci żywności rutynowo używają ciepła i substancji chemicznych w celu usunięcia kwasów omega z pokarmów, aby przedłużyć okres ich trwałości. Gotowane lub przetworzone pokarmy nie są zatem dobrym sposobem na uzyskanie tych niezbędnych kwasów tłuszczowych.

Według pioniera i eksperta do spraw Omega, dr Udo Erasmus: „więcej problemów zdrowotnych pochodzi z jedzenia złych tłuszczów i złych olejów, niż z jedzenia jakiejkolwiek innej żywności.”

Co robią kwasy Omega?

Od początku – Omega 3 i 6 tworzą główny trzon każdej komórki w organizmie – w błonie komórkowej. Ignorując zawartość wody, 60% ludzkiego mózgu wykonane jest z Omega 3 i Omega 6 (30% każde z nich). Więc większość ludzkiego mózgu wykonane jest z Omega 3 i 6.

Organizm stale się odnawia, na przykład – komórki skóry są całkowicie zastąpione przez nowe w ciągu 15-30 dni. Więc Twoje ciało stale potrzebuje świeżej dostawy kwasów Omega, aby odbudować wszystkie komórki, które codziennie się wymieniają.

Dodatkowo obydwa kwasy odgrywają kluczowe role w:
– metabolizmie energetycznym
– metabolizmie białek
– nastroju
– pamięci
– koncentracji i uczeniu się
– hormonach
– układzie odpornościowym
– zdrowiu skóry
– gojeniu, odnawianiu

Podczas gdy niedobór witaminy C może powodować problemy z tkanką łączna, a niedobór witaminy D problemy z kośćmi, niedobór kwasów Omega 3 i 6 powoduje problemy w każdej części ciała. Tkanka łączna, kości, oczy, włosy, układ krążenia, mózg, mięśnie, układ rozrodczy, układ pokarmowy – wszystko może ucierpieć, jeśli nie dostarczysz odpowiedniej ilości tych kwasów.

nasiona marihuany, nasiona konopi, sklep

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


olej cbd, konopny, cbd, thc